Inwestycja w upominki reklamowe z nadrukiem to krok, na który decyduje się wielu przedsiębiorców. Praktyczny prezent sprawia, że obecny lub potencjalny klient czuje się doceniony, a do tego reklamuje firmę, używając gadżetu, który otrzymał. Bardzo ważne jest jednak, aby artykuły promocyjne były dopasowane do konkretnej grupy docelowej. Jedną z nich są klienci biznesowi. Z jakich prezentów najbardziej się ucieszą?
Kalendarze i notesy, czyli akcesoria do planowania
Przed wyborem gadżetów reklamowych warto zidentyfikować potrzeby czy oczekiwania odbiorców. Jeżeli chodzi o klientów biznesowych, ważna jest przede wszystkim jakość produktów. Jak wiadomo osoby, które są zapracowane i uczestniczą w wielu spotkaniach, lubią mieć zaplanowany czas. Właśnie dlatego dobrym pomysłem na upominek biznesowy, jest kalendarz książkowy, który pozwoli na zanotowanie wszelkich istotnych informacji i lepszą organizację pracy.
Biorąc pod uwagę, że posłuży obdarowanej osobie przez cały rok i nierzadko będzie z niego korzystała podczas spotkań biznesowych, warto zainwestować w taki upominek. Jeżeli natomiast przedsiębiorca chce obdarować klientów w okresie, w którym podarowanie kalendarza nie ma sensu, warto postawić na dobrej jakości notesy. Do tego można dołączyć gadżety piśmiennicze, na przykład długopis czy pióro.
Co jeszcze warto podarować klientom biznesowym?
Notesy i artykuły piśmiennicze to jeden z najbardziej praktycznych prezentów, jakie można podarować klientom biznesowym. Takie osoby często podczas ciężkiego dnia pracy lubią sobie zrobić przerwę na kawę czy herbatę. Właśnie dlatego ciekawym pomysłem jest inwestycja w filiżanki reklamowe z nadrukiem, które również pełnią funkcje dyskretnie marketingowe.
Można na nich umieścić logo firmy czy niewielką grafikę, które sprawią, że ulubiony napój będzie kojarzony z firmą, która podarowała taki upominek. Innym pomysłem są kubki termiczne, które są idealnym gadżetem dla osób, które często odbywają podróże służbowe czy przemieszczają się po mieście celem dotarcia na spotkania biznesowe.