Kategorie
- Bluzy, bezrękawki (2192)
- Chusty, bandamki, dodatki (8)
- Czapki (zima) (97)
- Czapki, daszki, kapelusze (lato) (1683)
- Daszki, kapelusze (162)
- Dodatki (260)
- Kamizelki odblaskowe (996)
- Koszulki polo (3113)
- Kurtki, wiatrówki (1061)
- Polary (574)
- Koszule, bluzki (221)
- Odzież biznesowa (563)
- Odzież dziecięca (648)
- Odzież gastronomiczna (217)
- Odzież pracownicza (266)
- Odzież robocza (65)
- Ręczniki, szlafroki, koce (26)
- Softshell (346)
- Spodnie, spodenki, szorty, getry (372)
- Swetry, sweterki (283)
- T-shirty, koszulki, podkoszulki (4244)
7 ARGUMENTÓW ZA INWESTYCJĄ W GADŻETY REKLAMOWE
2016-11-27 wróć do aktualności
Gadżety reklamowe to inwestycja a nie zbędny koszt. Poniżej przedstawiamy lista argumentów za wykorzystaniem tego sposobu reklamy:
-
Rozpoznawalność. Dobry gadżet, to taki który przypomina klientowi o naszej działalnośći. Oprócz obdarowanej osoby, komunikat marketingowy na przedmiocie może trafić do setek a nawet tysięcy potencjalnych klientów.
-
Zasada wzajemności. „Ty coś komuś, więc ktoś coś Tobie.” Jeśli obdarujemy naszych klientów gadżetami reklamowymi możemy ich przekonać do nawiązania kontaktu lub do dalszej współpracy.
-
Poszerzenie grona odbiorców. Gadżety mogą trafić do wielu potencjalnych odbiorców i zostać zauważone przez otoczenie.
-
Podtrzymanie relacji z obecnymi klientami. Czują, że o nich pamiętamy i doceniają to.
-
Kontakt non-stop z informacją. Komunikatu marketingowego na gadżecie reklamowym nie można wyłączyć. Przy każdym użyciu przedmiotu reklamowego przypomina on o Twojej firmie.
-
Wzbudzenie szacunku. Te firmy które sięgają po gadżety reklamowe, są doceniane przez odbiorców.
-
Wyróżnienie się na tle innych firm. Skuteczne gadżety z nadrukiem mogą wyróżnić firmę i ukazać ją w dobrym świetle.