Ołówki z logo firmy to niedroga, a przy tym skuteczna metoda promocji. Ich podstawową zaletą jest uniwersalność – mogą posłużyć do reklamy przedsiębiorstw reprezentujących każdą branżę. Dają możliwość dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców – z ołówków korzystają osoby w każdym wieku, od uczniów i studentów, poprzez pracowników różnych sektorów, aż po emerytów.
Niska cena klasycznych ołówków z logo firmy umożliwia ich zakup w dużych ilościach, a dzięki temu daje możliwość obdarowania dużego grona klientów. Liczne zalety ołówków reklamowych sprawiają, że są one alternatywą dla długopisów z nadrukiem, będących najpopularniejszym typem gadżetu promocyjnego.
Ołówki z logo firmy, dzięki swojej wszechstronności, sprawdzą się niemalże w każdej sytuacji. Umożliwiają bowiem promowanie firmy w sposób dyskretny, a jednocześnie skuteczny. Ołówki z nadrukiem reklamowym warto wybrać szczególnie przy promocji:
W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór ołówków, na których możemy umieścić logo firmy lub slogan reklamowy. Oprócz klasycznych, drewnianych modeli, proponujemy liczne ołówki automatyczne z wymiennymi wkładami grafitowymi. Ołówki reklamowe dostępne są także w zestawach piśmienniczych z eleganckimi długopisami lub piórami wiecznymi
Wybór ołówków reklamowych z nadrukiem jest naprawdę duży. Dostępne są m.in. ołówki automatyczne, ołówki ekologiczne z recyklingu czy ołówki z gumką. W zależności od potrzeb i oczekiwań firmy można wybrać ołówek o odpowiedniej grubości, twardości grafitu czy długości. Styl ołówka powinien być dobrany do charakteru firmy, na przykład przedsiębiorstwa prezentujące się jako szanujące środowisko naturalne lub odpowiedzialne społecznie mogą zdecydować się na ołówki z kartonu z recyklingu.
Warto także zwrócić uwagę na design ołówków. Dostępne są one w różnych kolorach, zarówno jednolitych, jak i opalizujących czy metalicznych. To pozwala na dopasowanie gadżetu do charakteru firmy oraz jej identyfikacji wizualnej. Ponadto istnieje możliwość zamówienia ołówków z różnymi wzorami, na przykład geometrycznymi czy kwiatowymi. Kluczowe znaczenie ma nadruk na produktach. To właśnie dzięki niemu firma może przekazać swoje logo, nazwę czy dane kontaktowe.