Akcesoria turystyczne z logiem marki lub hasłem reklamowy mogą stanowić doskonały sposób na nienachalną reklamę firmy. Jest to opcja budżetowa, ale przynosząca bardzo konkretne efekty. W poniższym artykule znajdziesz kilka pomysłów na akcesoria reklamowe dla turysty.
 

Gadżety dla turysty promujące markę

Ważne, aby proponowane akcesoria turystyczne były praktyczne. Bardzo przydatnym gadżetem dla turysty jest smycz do kluczy lub na telefon komórkowy. Do promocji marki hotelowej świetnie nadają się parasole – to przedmiot, którego często goście nie mają pod ręką i chętnie wykorzystają parasol oferowany przez recepcję. Świetnym pomysłem jest także umieszczenie logo na kubku termicznym lub bidonie, które przydają się szczególnie podróżnikom z plecakiem. Jeśli dana firma dysponuje przewodnikiem lub mapą regionu, niewielki logotyp sprawdzi się również na nich. Turystom podróżującym autostopem przyda się także kamizelka odblaskowa z logiem lub inne gadżety służące bezpieczeństwu. Niezastąpionym towarzyszem każdego podróżnika jest oczywiście plecak i to on stanowi najpopularniejszy nośnik reklamy.
 

Dlaczego warto wykorzystywać akcesoria turystyczne jako nośnik reklamy?

Taka forma marketingu niesie za sobą wiele korzyści. Jedną z nich jest bez wątpienia jej mobilność. Turyści odwiedzają liczne miejsca i przemieszczają się po różnych regionach. Często docierają w tłumnie odwiedzane miejsca, stąd firmy takie jak agencje turystyczne, biura podróży czy marki, które liczą na ogólnokrajowy zasięg odbiorców mogą zyskać dużą rozpoznawalność, co przełoży się na większe zainteresowanie ich produktami i usługami. Reklama na praktycznych przedmiotach może być bardziej skuteczna ze względu na to, że turysta często będzie miał je przy sobie.