Pierwsze skojarzenie z hasłem „ceramiczne gadżety reklamowe”? Dla wielu osób będzie to kubek. Tymczasem ceramika daje znacznie więcej możliwości promowania firm i marek. Oto zestawienie ciekawych i skutecznych sposobów reklamy.
Kubek z nadrukiem czy reklamowy kubek termiczny?
Klasyczny kubek z nadrukiem to sprawdzony sposób promowania firmy. W każdym domu czy biurze przyda się naczynie, z którego wypijemy kawę lub herbatę. Wybór kolorów, kształtów, pojemności i rodzajów jest tak duży, że każdy przedsiębiorca znajdzie model dopasowany do jego działalności. W zależności od potrzeb i specyfiki zamawiającego kubki mogą być wyposażone w łyżeczkę lub pokrywkę. Mają nowoczesną lub klasyczną formę, są zdobione dowcipnymi grafikami lub wyłącznie logotypem firmy. To doskonały gadżet reklamowy, gdyż jest wysoce praktyczny, łatwy w utrzymaniu w czystości, a przede wszystkim – codzienne korzystanie z niego pozytywnie wpływa na świadomość marki. Poza standardowymi kubkami wykonanymi z ceramiki oferta producentów gadżetów reklamowych obejmuje naczynia termiczne, kubki szklane czy metalowe.
Kufel z logotypem restauracji
Wbrew pozorom, to rozwiązanie odpowiednie nie tylko dla producentów złocistego trunku.
Punkty gastronomiczne i restauracje posiadające swoje, spersonalizowane kufle z nadrukiem
są postrzegane lepiej. Gość nie ma wrażenia chaosu i przypadkowości. Przekonanie, że właściciel lokalu dba o szczegóły,
buduje zaufanie i wzmacnia prestiż miejsca.
Elegancka filiżanka promująca firmę
Kawa podana z eleganckiej, firmowej filiżanki to
wartość dodana każdego spotkania w siedzibie przedsiębiorstwa, ale także na targach czy wydarzeniach branżowych. Detal w postaci subtelnego logotypu umieszczonego na naczyniu dodaje klasy,
tworzy również wrażenie luksusu. To nieodzowny element wyposażenia firm zajmujących się ekskluzywnymi towarami lub świadczących usługi adresowane do zamożnych i świadomych odbiorców.
Szklanki, miski i zestawy ceramiki
Kolejnymi możliwościami promowania firmy są
szklanki z logotypem lub mottem firmy, miski ceramiczne, a także
zestawy do parzenia herbaty oraz akcesoria przydatne przy serwowaniu kawy. Dzbanki, cukiernice czy mleczniki to dodatkowe
elementy budujące prestiż firmy. Świetnie sprawdzają się podczas spotkań i szkoleń, stanowią dopełnienie firmowej zastawy.