Odpowiednie logo i/lub slogan
Jeśli slogan reklamowy nie będzie chwytliwy, a logo nie przykuje uwagi, to nawet markowa koszulka będzie po prostu markową koszulką. Jest to jedna z ważniejszych kwestii, na jakie należy zwrócić uwagę i włączyć naprawdę kreatywne myślenie. Drugą sprawą jest jakość materiału, która zapewni komfort noszenia. Połączenie tych rzeczy sprawi, że odzież reklamowa będzie wyjątkowo atrakcyjna.
Czy to w ogóle może być modne?
Najważniejszą cechą w modzie jest unikalność. Wyobraź sobie, że możesz ubrać wszystkich swoich pracowników w eleganckie koszule z logiem Twojej firmy. Nikt inny, w żadnym sklepie tego nie dostanie, a Twoi pracownicy będą się wyróżniać. Czy taka odzież jest odpowiednia tylko w miejscu pracy? Oczywiście, że nie. Z powodzeniem, logo reklamowe można umieścić na marynarce, którą założysz na kolację w wykwintnej restauracji, na strojach sportowych, w których wystąpi drużyna Twoich pracowników na meczu charytatywnym, czy na różnego rodzaju dodatkach, takich jak czapki, rękawiczki, szaliki lub apaszki, które możesz rozdać gościom przybyłym na event.
Coraz większą popularnością cieszą się teraz również t-shirty, na których widnieje niespotykana sentencja, przykuwająca uwagę. Może to być hasło, kojarzące się właśnie z Twoim przedsiębiorstwem, bądź kreatywnie stworzone przez Ciebie slogany, opatrzone logiem firmy. Z pewnością nie zabraknie osób, chętnych ubierać takie koszulki na co dzień, przy okazji reklamując Twój biznes. Nie zapominajmy także o akcesoriach. Torby i plecaki zawsze trzymamy na widoku, więc umieszczone na nich logo będzie dobrze dostrzegalne nawet przez przypadkowych ludzi.