DŁUGOPISY W ŚWIECIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH

2016-09-08
DŁUGOPISY W ŚWIECIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH
W każdej sekundzie na świecie sprzedaje się 57 długopisów. Następnie zostają one pożyczone przez rodzinę, kolegów i koleżanki, przechodzą z rąk do rąk i rzadko kiedy wracają do prawowitego posiadacza. Wynaleziono je, ponieważ kogoś bardzo frustrowało używanie robiącego kłopotliwe kleksy pióra.

Długopis wynaleziono w 1938 roku przez węgierskiego dziennikarza i artystę László Bíró. Po wybuchu wojny uciekł on z ojczyzny do Argentyny, gdzie ze swoim bratem George'em (chemikiem) udoskonalali wynalazek. Pierwsza produkcja zaczęła się podczas wojny w Buenos Aires. W roku 1944 László Bíró sprzedał swoje udziały jednemu z akcjonariuszy, który zajął się produkcją na masową skalę.

Długopisy reklamowe plasują się na szczycie rankingu gadżetów promocyjnych. Występują w dużej ilości oraz są eksploatowane każdego dnia, więc są one idealnym miejscem do zaprezentowania logo czy motto firmy. Trudno znaleźć inny, tak powszechnie występujący i tak bardzo widoczny produkt, który dla większości jest niezbędnym towarzyszem dnia codziennego. Najlepsze gadżety reklamowe to właśnie te charakteryzujące się użytecznością i funkcjonalnością. Wykorzystanie długopisów ma więc duże znaczenie podczas promowania przedsiębiorstwa czy danego wydarzenia.

W ofercie firmy Studio Siedem Grzegorz Żółtowski znajduję się ponad 4000 długopisów reklamowych i akcesoriów, które odnajdą państwo w zakładce GADŻETY REKLAMOWE ->ARTYKUŁY PIŚMIENNICZE. Długopisy zawarte są 3 kategoriach: Długopisy drewniane i z papieru, Długopisy metalowe oraz Długopisy plastikowe.
wróć do aktualności