Fakty i mity dotyczące gadżetów reklamowych

2020-09-16
Fakty i mity dotyczące gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe są nieodzownym elementem wielu podejmowanych działań marketingowych. To sposób firm na to, jak zaistnieć w świadomości klientów i zostać w niej na dłużej. Nic nie pomoże lepiej w utożsamianiu się z marką niż noszenie koszulki ozdobionej jej logo czy pisanie długopisem opatrzonym hasłem promocyjnym. Zebraliśmy najpopularniejsze fakty i mity na temat gadżetów reklamowych.


Są drogie – MIT

Gadżety reklamowe występują w wielu wersjach i standardach. Nie musisz zamawiać produktów premium, możesz postawić na tańsze akcesoria z plastiku czy niewielkie przypinki. Możesz sfinansować długopisy, kubki czy koszulki, a następnie zaliczyć ten wydatek do poniesionych kosztów. Ponadto, zamawiając więcej sztuk, prawdopodobnie otrzymasz od sprzedawcy korzystny rabat lub zniżkę na kolejne zakupy.


Są niepotrzebne – MIT

Zapraszasz kontrahentów na spotkanie biznesowe, wystawiasz stoisko na targach branżowych. Twoi klienci czy partnerzy widzą Cię przez krótki czas, a potem… mogą o Tobie zapomnieć. Jeżeli jednak w czasie eventu rozdasz im praktyczne i estetyczne gadżety firmowe to na pewno zostaniesz w ich życiu na dłużej.


Stanowią nośnik reklamy – PRAWDA

Umieszczenie na artykułach piśmienniczych, uniformach służbowych czy innych akcesoriach logo marki wraz z hasłem czy innymi danymi na temat przedsiębiorstwa, skutkuje powstaniem nienachalnej reklamy. Warto wykorzystać ją w czasie realizacji codziennych obowiązków – obsługi gości hotelowych czy interesantów w sekretariacie.


Są nudne – MIT

Kiedyś rzeczywiście wybór produktów, które mogły posłużyć do wykonania spersonalizowanego nadruku był dość wąski. Teraz to się zmieniło i agencje reklamowe mogą korzystać z zaawansowanych technologii. Chętnie robią to, aby przygotować personalizowane torby na laptopy, kubki termiczne na kawę, parasole, elektronikę czy zestawy do grillowania. Możliwości jest wiele!


Nie są trwałe - MIT

Kluczowe jest dopasowanie odpowiedniej techniki nanoszenia nadruków do powierzchni, na której mają się znaleźć. Haft komputerowy, sublimacja, grawer, nadruk UV full color, druk bezpośredni, termotransfer – opcji jest wiele, a każda z nich sprawdzi się nawet w przypadku produktów do codziennej eksploatacji (koszulek, kubków).


Wyglądają nieestetycznie – MIT

Jeżeli personalizacja gadżetu reklamowego zostanie wykonana zgodnie z powyższymi założeniami (a więc odpowiednia metoda dopasowana do konkretnej powierzchni) to efekt będzie spektakularny. Dlatego też najpierw wykonywany jest projekt, dobierane są najlepsze kolory, planowane jest rozmieszczenie nadruku. Dzięki precyzyjnej pracy drukarza udaje się wiernie odwzorować napis czy grafikę na konkretnym przedmiocie.

wróć do aktualności