FESTIWAL MARKETINGU.PL

2016-09-08
FESTIWAL MARKETINGU.PL
Festiwal Marketingu.pl to połączenie targów, szkoleń, pokazów i konferencji. Wydarzenie to dedykowane jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Tegoroczna 8-ma edycja została podzielona na dwa sektory branżowe:reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 200 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych , przez materiały POS, opakowania, na mediach i maszynach kończąc.

Dyrektor Festiwalu Robert Załupski mówi o wydarzeniu: „Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Cieszy nas pozytywny odbiór naszej imprezy. Dzięki olbrzymiemu zainteresowaniu zwiększyliśmy dwukrotnie powierzchnię wystawienniczą. Szacujemy, że na tegorocznych targach pojawi się ok. 40 nowych wystawców, którzy, co za tym idzie, przyciągną jeszcze szerszą grupę odwiedzających, nawet 6 tysięcy osób”.

Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety reklamowe i artykuły promocyjne. Konferencja Marketing Mix, poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży, skierowana będzie do branży farmaceutycznej i kosmetycznej, a wśród prelegentów znajdują się: Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz.

FestiwalMarketingu.pl i Festiwal Druku.pl odbędzie się 7-8 września 2016 roku w EXPO XXI Warszawa. Pomysłodawcą i organizatorem targów jest spółka OOH magazine- magazyn o szeroko pojętej reklamie i skutecznym marketingu.
wróć do aktualności