GADŻETY REKLAMOWE – DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ?

2016-10-19
GADŻETY REKLAMOWE – DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ?
Reklama to słowo klucz, jeśli pragniemy odnieść sukces w biznesie. Nawet najlepsze produkty mogą zostać pominięte jeżeli firma nie stosuje odpowiedniej strategii marketingowej. W dzisiejszych czasach to właśnie kreowanie wizerunku warunkuje czy firma odniesie sukces czy porażkę. W celu wyróżnienia się na rynku stosujemy różnego rodzaju reklamy, a rodzajów jest ich wiele i każda ma swoje zalety. Najlepsze efekty przynosi jednak reklama bezpośrednia gdy oko w oko możemy przedstawić szereg zalet naszego przedsiębiorstwa. Gadżety reklamowe stają się w tej sytuacji niezastąpione. Z psychologicznego punktu widzenia taki reklamowy upominek jest traktowany bardziej jako prezent niż forma reklamy. Nie zostanie, więc odrzucony czy wyrzucony przez potencjalnego klienta czy kontrahenta.

Stosowanie gadżetów reklamowych umożliwia nam dotarcie do ogromnej rzeszy klientów. Udowodnię to przedstawiając krótką historię. Pewien klient odwiedza różne firmy w poszukiwaniu produktu i usługi, której potrzebuje. Wychodząc z naszej firmy dostaje prezent – gadżet reklamowy w postaci długopisu z logo i danymi kontaktowymi. Tego dnia odwiedza jeszcze kilka innych firm, jednak nie decyduje się na żadną z nich. Za każdym razem gdy musi coś podpisać, zapisać, wyjmuję z kieszeni nasz długopis, cały czas przypominając sobie o naszej firmie. Zwiększa się nasza szansa na współpracę z tym klientem, gdyż jak wykazują badania ponad 80% osób, które otrzymały gadżet reklamowy, są w stanie przytoczyć nazwę firmy z takiego podarunku. W sytuacji gdy klient będzie chciał skorzystać z usług jakie oferuje nasza firma, wystarczy że przypomni sobie o naszym długopisie reklamowym. Ponadto jak dobrze wiemy długopis nie zawsze ma jednego właściciela, często jest pożyczany czy gubiony i tak może trafić do kolejnego potencjalnego odbiorcy.

Gadżety reklamowe skuteczne są także podczas branżowych targów czy eventów. Jeśli długopisy, teczki i notatniki zawierają prócz logo także numer telefonu czy adres przedsiębiorstwa, to istnieje większa szansa, że klient będzie chciał zapoznać się z naszą ofertą, odwiedzi naszą stronę internetową i to już tylko kwestia czasu zanim sam zdecyduje się skorzystać z naszych usług. Gadżet reklamowy może być także traktowany jako nagroda za określone działanie naszych klientów. Możemy podarować upominek reklamowy za: polubienie naszej strony na Facebooku, wyraz wdzięczności za owocną współpracę, zakup określonej ilości sztuk jakiegoś produktu albo jednorazowe wydanie większej kwoty podczas zakupów. Gadżet promocyjny to więc doskonały środek do zdobycia klientów i wejścia na rynek tak by jednocześnie budować na nim określoną pozycję. Możliwości jest prawie tak wiele jak gadżetów reklamowych dostępnych w ofercie firmy Studio Siedem Grzegorz Żółtowski.

Co więcej, podarowanie klientowi teczki z logo firmy daje mu poczucie bycia częścią naszej wielkiej, znanej marki. Daje to klientowi poczucie bycia ważnym i cenionym. Warto inwestować w tego typu promocję, bo przynosi ona bardzo duże korzyści i co ważne nie są to korzyści jednorazowe. Każdy podarowany długopis to szansa na to, że klient do nas wróci.

www.studiosiedem.com.pl/index.php/gadzety-reklamowe

www.studiosiedem.com.pl/index.php/gadzety-reklamowe/artykuly-pismienne/długopisy-plastikowe
wróć do aktualności