Kategorie
- Bluzy, bezrękawki (2151)
- Chusty, bandamki, dodatki (8)
- Czapki (zima) (93)
- Czapki, daszki, kapelusze (lato) (1718)
- Daszki, kapelusze (112)
- Dodatki (260)
- Kamizelki odblaskowe (982)
- Koszulki polo (3116)
- Kurtki, wiatrówki (1077)
- Polary (574)
- Koszule, bluzki (221)
- Odzież biznesowa (481)
- Odzież dziecięca (648)
- Odzież gastronomiczna (217)
- Odzież pracownicza (266)
- Odzież robocza (65)
- Ręczniki, szlafroki, koce (56)
- Softshell (346)
- Spodnie, spodenki, szorty, getry (253)
- Swetry, sweterki (284)
- T-shirty, koszulki, podkoszulki (4223)
Gadżety reklamowe – gdzie je umieścić?
2017-01-26 wróć do aktualności
Gadżet reklamowy to jeden ze współczesnych sposobów docierania do klienta. Każda firma która zastanawia się nad inwestycją w takie artykuły, powinna przemyśleć jak będą one udostępniane dla potencjalnych klientów. Firma musi wiedzieć gdzie, kiedy i jak będzie udostępniać swoje gadżety reklamowe gdyż nawet najlepszy gadżet bez odpowiedniego planu nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Zaprezentujemy Wam kilka miejsc, które powinniście rozważyć i wykorzystać w swoim planie marketingowym.
-
Siedziba firmy – to najbardziej oczywiste miejsce do rozpowszechniania artykułów promocyjnych, bo właśnie w tym miejscu z pewnością trafimy na osoby zainteresowane naszą ofertą. Jest to dobry sposób na umilenie pierwszej wizyty klienta w naszej placówce i sprawienie żeby pamiętał o nas, a zarazem zachęcenie go do odwiedzenia nas ponownie.
-
Targi i spotkania branżowe – takie wydarzenia skupiają różne firmy, które są naszą konkurencją ale i także osoby które być może zostaną naszymi klientami. Ważnym elementem takiego spotkania jest posiadanie sposobu na wyróżnienie swojej firmy. Sposobem idealnym do realizacji tego celu są gadżety reklamowe z naszym logo. Udział w takim spotkaniu czy targach daje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także poprawienia wizerunku marki i ukazania jej w dobry świetle.
-
Podziękowanie za wybranie naszej firmy. Kolejnym sposobem na udostępnienie gadżetu reklamowego jest rozdawanie lub wysyłanie artykułów do klientów którzy wykonali określone zadanie: wypełnienie ankiety, przekroczenie okeślonej liczby transakcji, duża wartość zamówienia czy duża ilość zamówionych produktów.