Kategorie
- Bluzy, bezrękawki (2872)
- Chusty, bandamki, dodatki (23)
- Czapki (zima) (95)
- Czapki, daszki, kapelusze (lato) (1561)
- Daszki, kapelusze (176)
- Dodatki (260)
- Kamizelki odblaskowe (1007)
- Koszulki polo (3658)
- Kurtki, wiatrówki (1031)
- Polary (574)
- Koszule, bluzki (221)
- Odzież biznesowa (669)
- Odzież dziecięca (648)
- Odzież gastronomiczna (216)
- Odzież pracownicza (266)
- Odzież robocza (95)
- Ręczniki, szlafroki, koce (83)
- Softshell (346)
- Spodnie, spodenki, szorty, getry (389)
- Swetry, sweterki (335)
- T-shirty, koszulki, podkoszulki (5031)
Gadżety reklamowe – gdzie je umieścić?
2017-01-26 wróć do aktualności
Gadżet reklamowy to jeden ze współczesnych sposobów docierania do klienta. Każda firma która zastanawia się nad inwestycją w takie artykuły, powinna przemyśleć jak będą one udostępniane dla potencjalnych klientów. Firma musi wiedzieć gdzie, kiedy i jak będzie udostępniać swoje gadżety reklamowe gdyż nawet najlepszy gadżet bez odpowiedniego planu nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Zaprezentujemy Wam kilka miejsc, które powinniście rozważyć i wykorzystać w swoim planie marketingowym.
-
Siedziba firmy – to najbardziej oczywiste miejsce do rozpowszechniania artykułów promocyjnych, bo właśnie w tym miejscu z pewnością trafimy na osoby zainteresowane naszą ofertą. Jest to dobry sposób na umilenie pierwszej wizyty klienta w naszej placówce i sprawienie żeby pamiętał o nas, a zarazem zachęcenie go do odwiedzenia nas ponownie.
-
Targi i spotkania branżowe – takie wydarzenia skupiają różne firmy, które są naszą konkurencją ale i także osoby które być może zostaną naszymi klientami. Ważnym elementem takiego spotkania jest posiadanie sposobu na wyróżnienie swojej firmy. Sposobem idealnym do realizacji tego celu są gadżety reklamowe z naszym logo. Udział w takim spotkaniu czy targach daje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także poprawienia wizerunku marki i ukazania jej w dobry świetle.
-
Podziękowanie za wybranie naszej firmy. Kolejnym sposobem na udostępnienie gadżetu reklamowego jest rozdawanie lub wysyłanie artykułów do klientów którzy wykonali określone zadanie: wypełnienie ankiety, przekroczenie okeślonej liczby transakcji, duża wartość zamówienia czy duża ilość zamówionych produktów.