Gadżety reklamowe przydatne na szkoleniach i konferencjach

2020-11-16
Gadżety reklamowe przydatne na szkoleniach i konferencjach
Różnego rodzaju szkolenia i konferencje stwarzają idealną okazję do zaprezentowania firmy od najlepszej strony. Jednym z ważnych elementów profesjonalnie przygotowanych wydarzeń branżowych są odpowiednio dobrane materiały reklamowe, które otrzymają wszyscy uczestnicy. Dobrą praktyką jest przekazanie powitalnych pakietów podczas rejestracji na wydarzenie, które zawierają nie tylko informacje na temat planu poszczególnych dni, ale też różne przydatne upominki.
 

Dlaczego warto przygotować gadżety reklamowe na szkolenie lub konferencję?

Artykuły promocyjne pełnią nie tylko funkcję reklamy marki, ale są również użyteczne. Do pakietów rozdawanym uczestnikom wydarzenia warto dołączyć akcesoria, które przydadzą się im podczas szkolenia lub konferencji, np. smycze na identyfikatory, długopisy, notatniki, teczki. Takie drobne przedmioty ułatwią identyfikację uczestników danego spotkania, a więc też integrację w czasie przerw. Drugą kategorią gadżetów są przedmioty, które zostaną z uczestnikami na dłużej i będą się im przydawać na co dzień – mogą to być m.in. pendrivy lub powerbanki. Przemyślane gadżety o wysokiej jakości zrobią wrażenie na uczestnikach i będą dowodem profesjonalizmu firmy. Takie podejście jest owocne również wtedy, gdy organizatorowi zależy na zjednaniu sobie osób, które jeszcze nie znają jego marki.
 

Jakie upominki przygotować na spotkanie biznesowe?

Rodzaj gadżetów przygotowywanych na spotkania biznesowe uzależnia się od zaplanowanych pakietów powitalnych lub pożegnalnych oraz liczby uczestników. Warto pamiętać o tym, aby upominki nie przytłoczyły obdarowanych osób, które będą je nosić podczas spotkań.

Gadżety promocyjne, na jakie warto zwrócić uwagę to:
 
  • przybory piśmiennicze, np. długopisy, zakreślacze, eleganckie etui na długopisy, które przydadzą się już podczas sporządzania notatek na szkoleniu lub konferencji. Miłym upominkiem reklamowym będzie zestaw przyborów do pisania, zawierający np. długopis, pióro i otwieracz do listów,
  • artykuły biurowe, które pozwolą zachować ład w zapiskach ze spotkań biznesowych – zestawy kolorowych karteczek indeksujących, starannie wykonane i trwałe notatniki itp.,
  • teczki na dokumenty – podstawowe lub zawierające wiele funkcjonalnych przegródek i kieszonek, m.in. z miejscem na telefon, podstawką na tablet,
  • smycze, do których można przyczepić identyfikator konferencyjny, a później identyfikator firmowy lub klucze do mieszkania albo samochodu,
  • gadżety elektroniczne, np. powerbanki, które pozwolą podładować telefon lub tablet podczas spotkań,
  • kubki termiczne – przypadną do gustu nie tylko kawoszom, ale też osobom dbającym o środowisko,
  • torby na zakupy – po złożeniu zajmują niewiele miejsca, więc zawsze można je mieć przy sobie. Stanowią doskonałe tło dla reklamy.

 
wróć do aktualności