Na rynku dostępnych jest wiele metod znakowania odzieży reklamowej a haft to jeden z najstarszych sposobów zdobienia przedmiotów. Dziś następcą tradycyjnego haftu jest haft komputerowy.
Haft komputerowy jest najchętniej wybierana formą znakowania odzieży zarówno reklamowej jak i roboczej. W celu wykonania haftu należy przygotować specjalny program haftujący w oparciu o dane przesłane przez klienta, a następnie wgrać go do maszyny. Firma Studio Siedem Grzegorz Żółtowski posiada maszynę jednogłowicową, co znacznie skraca czas oczekiwania zarówno na przeszycia próbne jak i gotowe znakowania.
Haft komputerowy:
jest trwały (z haftem nic się nie dzieje pod wpływem prania czy prasowania, nie blaknie i zawsze wygląda estetycznie);
cechuje go efektowność i precyzyja;
doskonale sprawdza się przy znakowaniu T-shirtów, koszul biznesowych, koszulek polo, polarów, ręczników czy czapek;
znakomity w przypadku znakowania odzieży logotypem, nazwą firmy czy imionami pracowników.