Nowoczesna reklama bazuje na wielu różnych działaniach. Ważną częścią udanego marketingu są m.in. gadżety wręczane klientom i kontrahentom. Jednak jak stworzyć je tak, żeby były skuteczne? I jakie są ich główne zalety? Temat ten omawiamy w naszym artykule.
 

Jak powstają gadżety reklamowe?

Podstawą tworzenia gadżetów reklamowych jest pomysł i zaplanowanie tego, co chcemy osiągnąć. Co ważne, gadżety powinny być dopasowane do aktualnych trendów, a także do rodzaju branży, w której działamy.

Pomysł jest konsultowany z naszymi specjalistami, którzy oceniają jego potencjał, dopasowują detale, a następnie ustalają, jak zrealizować dany projekt jak najlepiej. Tworzony jest także kosztorys.

Następnie ekipa grafików tworzy wizualizację gadżetu i konsultuje ją z osobą zlecającą. Wszystko po to, by stworzyć przedmiot idealny dla klientów danej marki. Kiedy projekt zostanie zaakceptowany, wykonywany jest prototyp, który jest oceniany pod względem funkcjonalności i estetyki. Po wprowadzeniu ewentualnych poprawek rozpoczyna się produkcja na większą skalę.
 

Dlaczego warto tworzyć gadżety reklamowe?

Dlaczego jednak warto zadać sobie tyle trudu, żeby stworzyć gadżety promocyjne? Powodów jest wiele. Jak pokazuje praktyka i doświadczenie wielu firm takie gadżety stanowią obecnie podstawę udanej kampanii marketingowej.

Inne korzyści, jakie dają to m.in.:

  • efektywna promocja, która zapada w pamięci klientów i kontrahentów,
  • szeroki zakres cen, który sprawia, że z gadżetów mogą skorzystać zarówno małe, jak i duże biznesy,
  • możliwość wpływania na emocje klientów i kształtowanie długofalowych relacji opartych na lojalności do marki, 
  • opcja dopasowania gadżetów do charakteru firmy – istnieją zarówno gadżety premium, jak i propozycje do bardziej codziennego użytku.