Darmowa dostawa

Na terenie Krakowa

Kalkulacje na telefon

Zadzwoń teraz: 12 419 22 59

Odzież robocza jako nośnik reklamowy

2019-10-22 wróć do aktualności
Odzież robocza jako nośnik reklamowy
Pracownicy są wizytówką firmy. Pierwsze wrażenie, jakie zrobią na kliencie, ma duże znaczenie, dlatego warto zadbać o to, aby prezentowali się schludnie, a ich strój był odpowiedni do powierzonych im zadań. Dzisiaj przypominamy jak duży potencjał reklamowy oraz wizerunkowy drzemie w odzieży roboczej z nadrukiem.
 

„Jak cię widzą, tak cię piszą”

Wyposażenie pracowników w zunifikowane stroje, z nadrukowanym logotypem firmy to ważny element budowania jej wizerunku. Zdarza się, że przedsiębiorcy wiele uwagi poświęcają stronie internetowej, dbają o estetykę siedziby, a w marginalny sposób podchodzą do stroju załogi. Tymczasem to jak prezentuje się personel, wpływa na postrzeganie całej firmy. Schludny strój świadczy o odpowiednim podejściu do klienta. Jeśli usługi są realizowane u zamawiającego (np. w jego domu), tym bardziej warto zadbać o to, aby pracownicy prezentowali się w profesjonalny sposób. Zunifikowana odzież ułatwia również identyfikację personelu, a przez to wzbudza zaufanie. Im lepiej wyposażony będzie pracownik, tym lepsze wrażenie zrobi. Nie należy zatem ograniczać się do czapeczki reklamowej, ale zaopatrzyć go w ubrania odpowiednia do potrzeb i warunków atmosferycznych. Koszulka, bluza, spodnie robocze, kamizelka i kurtka to zestaw, który sprawdzi się o każdej porze roku.

 

Priorytetem jest bezpieczeństwo, liczy się też wygoda

Ubrania robocze powinny zapewniać pracownikom bezpieczeństwo; muszą być dobrane do specyfiki realizowanych przez nich zadań oraz miejsca ich wykonywania. Wygoda również ma znaczenie, strój nie może krępować ruchów lub powodować dyskomfort innego rodzaju. Dodatkowym wymogiem stawianym ubraniom roboczym jest funkcjonalność. Nieskomplikowane zapięcia, odpowiednia liczba i umiejscowienie kieszeni, łatwe utrzymania garderoby w czystości – to istotne cechy ubrań wybieranych dla załogi. Odzież spełniająca te kryteria może stanowić także nośnik reklamowy. Przestrzeń na koszulkach, kurtkach, spodniach czy kamizelkach jest dobrym miejscem na umieszczenie logotypu firmy, czy jej strony internetowej.

 
wróć do aktualności