Darmowa dostawa

Na terenie Krakowa

Kalkulacje na telefon

Zadzwoń teraz: 12 419 22 59

Pióro jako luksusowy artykuł piśmienniczy dla firmy

2021-06-01
Pióro jako luksusowy artykuł piśmienniczy dla firmy

Co odróżnia pióro od przypinek, długopisów i innych gadżetów reklamowych tego typu? Odpowiedź jest prosta – to elegancja i wyrafinowany styl. Dziś wyjaśnimy, dlaczego pióro stanowi jedyny w swoim rodzaju gadżet, który pozwoli Ci w wielkim stylu zareklamować usługi swojej firmy i utrwalić więzi z ważnymi klientami.

Ponadczasowa elegancja – pióro jako narzędzie promocji

Przedsiębiorcy, którzy pragną zostać zapamiętani przez klientów i potencjalnych kontrahentów jako rzetelni, godni szacunku i dbający o dobro konsumenta, mogą podkreślić swój wizerunek, wykorzystując do tego celu pióra wieczne lub kulkowe.

Choć mogą one być z powodzeniem wykorzystywane przez przedsiębiorstwa z najbardziej różnorodnych sektorów gospodarki, nie powinny być przy tym traktowane jak powszechnie dostępny gadżet. Nie należy więc np. rozdawać ich na eventach branżowych czy masowych imprezach. W przeciwieństwie do bardziej pospolitych gadżetów, takich jak długopisy, ten artykuł piśmienniczy powinien być zarezerwowany dla najważniejszych klientów oraz tych partnerów biznesowych, których zaangażowanie ma dla firmy kluczowe znaczenie.

Ozdobione eleganckim grawerem przedstawiającym nazwę lub logo firmy, takie pióra i rollery będą świadczyć zarówno o wysokim statusie ich właścicieli, jak i o profesjonalizmie i prestiżu firmy, od której je otrzymali. Co więcej, pióra można wręczać w ramach upamiętnienia szczególnych okazji, takich jak rozpoczęcie współpracy czy sukces osiągnięty na wspólnej drodze zawodowej. W takiej sytuacji doskonałym pomysłem będzie dyskretna personalizacja artykułu piśmienniczego, np. poprzez umieszczenie na nim określonej daty czy nazwiska osoby obdarowanej.

Spersonalizowane pióro to potężne narzędzie autopromocji, które świadczy o szacunku, jakim przedsiębiorca darzy swoich kontrahentów i ważnych klientów. Taki prezent sprawi, że obdarowany będzie miał bardziej pozytywne skojarzenia z firmą. Co więcej, kosztowne i wysokiej jakości artykuły piśmiennicze, jakie wychodzą np. spod egidy Parkera, zachowają nieskazitelny wygląd i doskonałą funkcjonalność nawet przez wiele lat intensywnego użytkowania – dzięki temu zaś ich przekaz pozostanie jeszcze dłużej w pamięci partnerów i klientów firmy.

wróć do aktualności