Kategorie
- Bluzy, bezrękawki (2888)
- Chusty, bandamki, dodatki (23)
- Czapki (zima) (95)
- Czapki, daszki, kapelusze (lato) (1740)
- Daszki, kapelusze (176)
- Dodatki (260)
- Kamizelki odblaskowe (1008)
- Koszulki polo (3673)
- Kurtki, wiatrówki (1033)
- Polary (574)
- Koszule, bluzki (221)
- Odzież biznesowa (669)
- Odzież dziecięca (648)
- Odzież gastronomiczna (217)
- Odzież pracownicza (266)
- Odzież robocza (95)
- Ręczniki, szlafroki, koce (83)
- Softshell (346)
- Spodnie, spodenki, szorty, getry (389)
- Swetry, sweterki (337)
- T-shirty, koszulki, podkoszulki (5094)
Podsumowanie REMADAYS WARSAW
2017-03-09 wróć do aktualności
RemaDays Warsaw – wielkie branżowe święto już za nami. 13. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii przeszła do historii.
Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia odwiedzających było o wiele więcej niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowano rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających (wzrost o ponad 10%). Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto zaznaczyć, że 36% przedstawicieli firm Polski oraz 65% z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.
Goście targów mieli okazję podnieść swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z profesorem Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje prowadzone przez: Katarzynę Ruś, Piotr Wojciechowskiego, Aleksandrę Pocheć, Iwonę Studzińską oraz Agnieszkę Rudnicką.
Tłumy zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera udowodniły, że „13” nie musi być pechowa.

Źródło: http://remadays.com/pl/strona-glowna/