Upominki reklamowe powinny 
nawiązywać do działalności i specyfiki firmy, którą promują. Ich kolorystyka, przeznaczenie oraz sposób wykonania muszą korespondować z marką. 
Skórzane upominki reklamowe mają szerokie zastosowanie, 
są eleganckie i praktyczne. Oto przegląd artykułów skórzanych, które sprawdzą się jako gadżet reklamowy.
 
Symbol klasycznej elegancji, także w ekologicznym wariancie
Skórzana odzież, a także buty, torebki oraz dodatki 
utożsamiane z wysoką jakością i luksusem. Meble skórzane także należy traktować w kategoriach inwestycji. Odpowiedni sposób czyszczenia i konserwacji naturalnej skóry powoduje, że 
wykonane z niej produkty są miękkie, ale przy tym trwałe i odporne na działanie wody. Skóra to materiał kojarzący się z klasyczną elegancją, dyskretnie podkreślający dobry gust. Pasek ze skóry, portfel lub rękawiczki z tego materiału to 
ciekawy pomysł na stylowy i uniwersalny prezent. Alternatywą dla tego materiału jest 
ekologiczna skóra, dostępna w niższej cenie, ale przede wszystkim odpowiednia dla osób, którym bliski jest dobrostan zwierząt. Popularność ekoskóry rośnie, stąd produkuje się z niej także gadżety reklamowe.
 
Upominki reklamowe wykonane ze skóry
Galanteria skórzana, czyli kategoria obejmująca takie produkty jak 
portfele, portmonetki, zestawy piśmiennicze oraz 
wizytowniki to znakomity pomysł na elegancki upominek reklamowy. Wytłoczenie subtelnego logotypu marki lub umieszczenie produktu w stylowym pudełku z nazwą firmy zapewni dobry efekt marketingowy. Do wyboru są ponadto 
breloczki, teczki i torby na dokumenty, a także 
pokrowce na klucze czy etui na karty, długopisy bądź dokumenty. Nawet podstawka pod karteczki może nabrać eleganckiego charakteru, jeśli wykonamy ją ze skóry. Takie gadżety to świetne rozwiązanie zwłaszcza dla przedstawicieli biznesu. 
Skórzany upominek reklamowy ucieszy także osoby, które często wyjeżdżają w delegacje. 
Portfele podróżne pozwalają uporządkować potrzebne dokumenty i bilety, a teczka ułatwi wygodny transport wszystkich potrzebnych materiałów.