Reklama przez cały rok? Z kalendarzem to możliwe!

2019-10-11
Reklama przez cały rok? Z kalendarzem to możliwe!

Choć każdy z nas nosi kalendarz przy sobie, w smartfonie, nic nie zastąpi kontaktu z papierem. Odręczne zapiski w kalendarzu książkowym mają większą wartość od notatek w telefonie. Zarządzanie czasem w perspektywie całego miesiąca jest łatwiejsze, gdy korzystamy z planera biurkowego. Kalendarze są uniwersalnym i eleganckim gadżetem reklamowym. To bardzo efektywna forma promocji; osoba korzystająca z kalendarza ma stały kontakt z marką; jej nazwą, logotypem bądź hasłem przewodnim.


Potencjał reklamowy kalendarzy

To jeden z najbardziej uniwersalnych gadżetów reklamowych. Kalendarz sprawdzi się w każdej branży, korzystają z niego osoby w każdym wieku, posługujące się różnymi językami. To elegancki i praktyczny prezent, który nikogo nie urazi, nie wprawi też w konsternację. Do kalendarza zaglądamy codziennie i to po kilka razy, przez co utrwalamy w pamięci logo marki, jej nazwę, motto czy adres strony internetowej. Kalendarze są w związku z tym skuteczną, ale nienachalną metodą promocji. Efekt ten można wzmocnić na etapie projektowania: tworząc spersonalizowany kalendarz w kolorach firmowych, dodając logotyp marki, jak również informacje na temat jej działalności. Biorąc pod uwagę, jak różnorodna jest oferta producentów gadżetów reklamowych, każda firma bez trudu dopasuje produkt do swoich potrzeb.



Rodzaje kalendarzy

Firma lub marka może promować swoją działalność poprzez kalendarze różnego typu. Reklamę usług lub produktów stanowi kalendarz w formie plakatu, kalendarze biurkowe (trójdzielne), bądź kalendarze książkowe. W portfolio są ponadto kalendarze ścienne i wieloplanszowe. Różnią się one m.in. formatem, sposobem prezentowania dni i miesięcy, jak również możliwościami prezentowania zdjęć. W zależności od wybranego modelu reklama może znajdować się na każdej karcie bądź wyłącznie okładce. Dobór grafiki, sposobu prezentowania logotypu i informacji o marce jest indywidualną kwestią. Doskonałym rozwiązaniem jest wybór serii produktów utrzymanych w podobnej stylistyce i tonacji kolorystycznej. Odbiorca otrzymuje wówczas komplet kalendarzy, z których korzysta w optymalny dla siebie sposób.
wróć do aktualności