TORBY, NOTESY, DŁUGOPISY JAKO NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE GADŻETY REKLAMOWE - WYNIKI V EDYCJI BADANIA PIAP

2016-09-08
TORBY, NOTESY, DŁUGOPISY JAKO NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE GADŻETY REKLAMOWE - WYNIKI V EDYCJI BADANIA PIAP
„Upominki reklamowe dogoniły Internet, a jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych. Ponad 91,4% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek" - to najważniejsze stwierdzenie wynikające z badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

PIAP co roku zajmuję się badaniem rynku i potrzeb klientów w zakresie gadżetów reklamowych. Na przestrzeni maja i czerwca 2016 roku poddano obserwacji 350 klientów końcowych. Tegoroczne badania dowodzą, że rynek artykułów reklamowych od długopisów przez kubki aż do koszulek z nadrukami rośnie w siłę.

Rok 2016 stał się momentem przełomowym - gadżety reklamowe stanęły na równorzędnym podium z Internetem w branży marketingowej. PIAP donosi iż 37,14% osób odpowiedzialnych za wydatki reklamowe w firmach uznało upominki promocyjne za najskuteczniejszy i zarazem najtańszy nośnik reklamy. Jest to niezwykły wynik, który pokazuje zmieniające się trendy w reklamie i rosnącą pozycję artykułów promocyjnych. Ponadto z uzyskanych danych wynika, że aż 91,43% badanych wykorzystuje gadżety reklamowe do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek, podczas gdy w ubiegłym roku za upominkami w tej formie opowiedziało się 82,93% badanych.

Klienci końcowi najczęściej wybierają: torby i opakowania, artykuły biurowe, kalendarze oraz artykuły piśmiennicze a wydarzeniami, które najczęściej aktywizują do zamawiania gadżetów reklamowych są Święta, targi, chęć obdarowania kontrahentów oraz organizowane eventy.

ŻRÓDŁO: http://piap-org.pl/aktualnosci/2281/
wróć do aktualności