Kategorie
- Bluzy, bezrękawki (2192)
- Chusty, bandamki, dodatki (8)
- Czapki (zima) (97)
- Czapki, daszki, kapelusze (lato) (1683)
- Daszki, kapelusze (162)
- Dodatki (260)
- Kamizelki odblaskowe (996)
- Koszulki polo (3113)
- Kurtki, wiatrówki (1061)
- Polary (574)
- Koszule, bluzki (221)
- Odzież biznesowa (563)
- Odzież dziecięca (648)
- Odzież gastronomiczna (217)
- Odzież pracownicza (266)
- Odzież robocza (65)
- Ręczniki, szlafroki, koce (26)
- Softshell (346)
- Spodnie, spodenki, szorty, getry (372)
- Swetry, sweterki (283)
- T-shirty, koszulki, podkoszulki (4244)
TORBY, NOTESY, DŁUGOPISY JAKO NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE GADŻETY REKLAMOWE - WYNIKI V EDYCJI BADANIA PIAP
2016-09-08 wróć do aktualności
PIAP co roku zajmuję się badaniem rynku i potrzeb klientów w zakresie gadżetów reklamowych. Na przestrzeni maja i czerwca 2016 roku poddano obserwacji 350 klientów końcowych. Tegoroczne badania dowodzą, że rynek artykułów reklamowych od długopisów przez kubki aż do koszulek z nadrukami rośnie w siłę.
Rok 2016 stał się momentem przełomowym - gadżety reklamowe stanęły na równorzędnym podium z Internetem w branży marketingowej. PIAP donosi iż 37,14% osób odpowiedzialnych za wydatki reklamowe w firmach uznało upominki promocyjne za najskuteczniejszy i zarazem najtańszy nośnik reklamy. Jest to niezwykły wynik, który pokazuje zmieniające się trendy w reklamie i rosnącą pozycję artykułów promocyjnych. Ponadto z uzyskanych danych wynika, że aż 91,43% badanych wykorzystuje gadżety reklamowe do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek, podczas gdy w ubiegłym roku za upominkami w tej formie opowiedziało się 82,93% badanych.
Klienci końcowi najczęściej wybierają: torby i opakowania, artykuły biurowe, kalendarze oraz artykuły piśmiennicze a wydarzeniami, które najczęściej aktywizują do zamawiania gadżetów reklamowych są Święta, targi, chęć obdarowania kontrahentów oraz organizowane eventy.
ŻRÓDŁO: http://piap-org.pl/aktualnosci/2281/