ZNACZENIE KOLORU ZIELONEGO W MARKETINGU

2017-02-10
ZNACZENIE KOLORU ZIELONEGO W MARKETINGU

     Nie od dziś wiadomo, że każdemu kolorowi przypisuje się konkretne znaczenie. Firma Studio Siedem Grzegorz Żółtowski doskonale rozumie, że odpowiednie wyeksponowanie produktu odgrywa bardzo istotną rolę w kształtowaniu ludzkich emocji i zachowań. Określone barwy mają wpływ na wybrane zachowania konsumenckie, dlatego w ofercie Studio Siedem Grzegorz Żółtowski odnajdą Państwo gadżety reklamowe w pełnej gammie kolorów. Kilka wpisów temu określiliśmy emocje towarzyszące czerwieni, natomiast dziś zajmiemy się kolorem zielonym.

Kolor zielony
 

     Jest to kolor natury, symbolizujący spokój, harmonię, świeżość oraz wzrost.  Wpatrywanie się kilka minut w zieleń potrafi uspokoić zdenerwowanych. Zielony w prze­ci­wieńst­wie do czer­wonego określa bezpieczeństwo - wskazuje kierow­com wolną drogę. W reklamie kolor zielony często używany jest przez firmy z branży medycznej, spożywczej oraz wszelkiej działalności związanej z bezpieczeństwem człowieka.

     Znane marki utożsamiane z kolorem zielonym: BP, Starbucks Coffee, Sony Ericsson, Tic Tac, Lacoste, Spotify.

Zieleń oli­wkowa –  trady­cyjna barwa pokoju

Ciemna zieleń – jest połąc­zona z chci­woś­cią, zaz­droś­cią ale także z ambic­jami

Morska zieleń – jest utożsamiana z ochroną i dobrym zdrowiem

wróć do aktualności