Nie od dziś wiadomo, że każdemu kolorowi przypisuje się konkretne znaczenie. Firma Studio Siedem Grzegorz Żółtowski doskonale rozumie, że odpowiednie wyeksponowanie produktu odgrywa bardzo istotną rolę w kształtowaniu ludzkich emocji i zachowań. Określone barwy mają wpływ na wybrane zachowania konsumenckie, dlatego w ofercie Studio Siedem Grzegorz Żółtowski odnajdą Państwo gadżety reklamowe w pełnej gammie kolorów. Kilka wpisów temu określiliśmy emocje towarzyszące czerwieni, natomiast dziś zajmiemy się kolorem zielonym.
Kolor zielony
Jest to kolor natury, symbolizujący spokój, harmonię, świeżość oraz wzrost. Wpatrywanie się kilka minut w zieleń potrafi uspokoić zdenerwowanych. Zielony w przeciwieństwie do czerwonego określa bezpieczeństwo - wskazuje kierowcom wolną drogę. W reklamie kolor zielony często używany jest przez firmy z branży medycznej, spożywczej oraz wszelkiej działalności związanej z bezpieczeństwem człowieka.
Znane marki utożsamiane z kolorem zielonym: BP, Starbucks Coffee, Sony Ericsson, Tic Tac, Lacoste, Spotify.
Zieleń oliwkowa – tradycyjna barwa pokoju
Ciemna zieleń – jest połączona z chciwością, zazdrością ale także z ambicjami
Morska zieleń – jest utożsamiana z ochroną i dobrym zdrowiem