Darmowa dostawa

Na terenie Krakowa

Kalkulacje na telefon

Zadzwoń teraz: 12 419 22 59

Koszulka z nadrukiem. Pomysł na niedrogą i skuteczną reklamę

2020-12-31
Koszulka z nadrukiem. Pomysł na niedrogą i skuteczną reklamę
Koszulka reklamowa jest niezwykle wyrazistą, lecz zarazem nienachalną formą reklamy. Na czym polega siła tego wyjątkowego medium? Dowiesz się z lektury naszego artykułu!
 

Koszulki reklamowe jako skuteczna forma promocji

Koszulki z nadrukiem charakteryzują się dwiema, zdawałoby się, sprzecznymi zaletami – z jednej strony przyciągają wzrok w przestrzeni publicznej, przez co promowana za ich pośrednictwem marka zyskuje szeroki zasięg. Z drugiej strony, ponieważ stanowią element cudzej odzieży, znajdująca się na nich grafika czy hasło reklamowe nie narzucają się nam w takim stopniu, jak ma to miejsce z bannerami czy ulotkami, które ktoś nachalnie próbuje wcisnąć nam w dłoń na ulicy. Jest to więc doskonała forma reklamy, której treść na pewno zostanie zapamiętana, nie wywołując jednocześnie irytacji patrzących.

Co więcej, jako odzież użytkowa reklamowe koszulki sprawiają, że zyskujemy darmową przestrzeń promocji we wszystkich miejscach, w których pojawią się noszące je osoby – czyli np. w galeriach handlowych, restauracjach, szkołach, urzędach i innych placówkach publicznych. W ten sposób nasza reklama bez żadnego nakładu finansowego z naszej strony dotrze do licznych odbiorców ze zróżnicowanych grup społecznych.

Oprócz tego koszulki z nadrukiem mogą posłużyć nam do umocnienia wizerunku naszej działalności i nadania jej znamion profesjonalizmu - wystarczy zamówić dobrej jakości odzież pracowniczą dla naszego sklepu czy lokalu usługowego. Spójna estetyka łącząca logo firmy, kolorystykę zastosowaną w pomieszczeniach oraz odzież naszych pracowników sprawi, że potencjalni klienci chętniej będą postrzegać nas jako profesjonalistów.
 

Co powinno znaleźć się na koszulce reklamowej?

Koszulki z nadrukiem widujemy głównie w przestrzeni publicznej - obmyślając jej projekt, musimy więc pamiętać, że powinien on być czytelny i wyrazisty, a treść łatwa do szybkiego przyswojenia. W większości przypadków przechodnie będą patrzeć na naszą reklamę jedynie przez kilkanaście sekund, musimy więc zadbać, by w tak krótkim czasie nasz komunikat zdążył utrwalić się w ich pamięci. W tym celu powinniśmy zdecydować się na interesującą, lecz nie nazbyt dekoracyjną grafikę, której może towarzyszyć krótkie i pomysłowe hasło promocyjne. Również font, którym zostanie ono napisane, powinien być estetyczny i zarazem łatwy do odczytania nawet ze znacznej odległości.
wróć do aktualności