Kolory w każdej dziedzinie naszego życia oddziałują na nas – mogę dodawać energii lub studzić nasze emocje. Firma Studio Siedem Grzegorz Żółtowski jest świadoma tego, że kolory odgrywają też ważna rolę w marketingu, dlatego wszystkie produkty dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej.
Jak pokazują rozmaite badania, ponad 65% klientów podczas wyboru produktu uważa kolor za najistotniejszy element motywujący do zakupu. To właśnie barwy mogą stać się kluczowymi elementami projektu, jeżeli wiemy jak się nim właściwie posługiwać. Każdy kolor ma wyjątkową zdolność do wpływania na ludzi i wywoływania reakcji. W tym wpisie skupimy się na jednym z trzech kolorów podstawowych i najintensywniejszym ze wszystkich barw.
Kolor czerwony
Przenosi teksty oraz obrazy na plan pierwszy. Powinien być używany jako akcent stymulowania ludzi do podjęcia szybkiej decyzji. Kolor czerwony jest idealny dla nagłówków typu: okazja, tylko teraz. Jako, że barwa ta najmocniej przykuwa nasz wzrok, wszystko, co jest czerwone, np. na ulotce, dostrzegamy na pierwszym planie. Skutecznie skupia więc na sobie uwagę. Jest on mocno połączony z energią, dlatego też jest eksponowany przy promocji napojów energetyzujących, gier, sportowych samochodów, a także produktów związanych z tematyką miłosną.
Jasna czerwień– podkreśla radość, seksualność, pasję, czułość oraz miłość.
Ciemna czerwień– jest połączona z wigorem, siłą woli, gniewem, przywództwem.
Różowy – sugeruje romantyczność, miłość i przyjaźń.
Brązowy – oznacza stabilność, klasykę.
Znane marki utożsamiane z kolorem czerwonym: Orlen, Coca-Cola, H&M, RedBull, Eurobank.
Jeśli chcemy przykuć uwagę potencjalnego klienta zdecydowanie powinniśmy się zastanowić nad wyborem czerwonego gadżetu reklamowego gdyż on z pewnością przykuję wzrok. W ofercie firmy Studio Siedem Grzegorz Żółtowski odnajdą państwo wiele artykułów w tym kolorze, serdecznie zapraszamy.